قوانین قبل خرید

خواندن این قوانین قبل خرید به منظله تایید قوانین می باشد !

1- پلاس های 14 روزه :
پلاس های 14 روزه به صورت اکانت های قانونی میباشد که برای شما هنگام تحویل آموزش هایی ارسال میشود که برای جلوگیری از خراب شدن اکانت پلاس میباشد . در صورت انجام ندادن هر کدام از آموزش های ارسال شده خرابی اکانت بر عهده شما میباشد

در مورد پلاس های اکتیو و نو اکتیو ( 1 ماهه – 3 ماهه و 12 ماهه ) ، قوانین و شرح قوانین اصلی این ظرفیت ها در خود محصولی که قبل پرداخت هست موجود است با دقت خرید فرمایید ، تاکید میکنم با دقت تمام قوانین را خوانده و ظرفیت انتخابی خودتون سفارش دهید چون بعد از خرید هیچ هزینه ایی قابل برگشت نیست !

ریجن اکانت های پلاس اروپا ترکیه می باشد به دلیل ظرفیتی بودن پلاس ها هیچ محدودیتی برای استفاده ندارید مثلا دستگاه شما ریجن 2 باشد یا اکانت شخصی شما ریجن 1 ( امریکا ) باشد پلاس به راحتی قابل استفاده می باشد زیرا شما ظرفیتی و اکتیو استفاده میکنید .

قوانین ظرفیت کامل ( این ظرفیت در تاریخ سه شنبه – ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ به وب سایت اضافه شده است :
در ظرفیت کامل شما یک اکانت دریافت میکنید که به تمامی ظرفیت های ” اکتیو ps4 و اکتیوps5 و نو اکتیو ” دسترسی دارید و هیچ گونه محدودیتی در مورد تغییر اطلاعات یا استفاده کردن روی کنسول های ps4/ps5 ندارید .
یکی از خوبی های این ظرفیت قابل شارژ و قابل تمدید شدن پلاس می باشد که شما با دریافت بازی های ماه بعد از اتمام پلاس و شارژ مجدد اکانت توسط وب سایت ما به راحتی به بازی های ماه پلاس که با اکانت مربوطه دریافت کرده بودید دسترسی داشته باشید و دیگر نگران قفل بازی ها نباشید . تحویل اکانت های ظرفیت کامل 24 تا 48 ساعت می باشد
مسئولیت نگهداری و حفظ امنیت اطلاعات اکانت تحویل داده شده کامل با مشتری می باشد .

تحویل اکتیو – ۱ تا ۸ ساعت کاری
تحویل نو اکتیو – ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت کاری

اکانت ها به صورت کد نمی باشد ، اما اگر ظرفیت اکتیو خریداری کنید قابلیت فعال سازی پلاس روی اکانت شخصی خودتون داره ، یعنی شما یک پلاس 1 ساله اکتیو خریداری میکنید .. اکتیو میکنید و وارد اکانت شخصی خودتون میشید و از خدمات بازی های آنلاین استفاده میکنید ، میتوانید از بازی های ماه پلاس جدید هم استفاده کنید ، همچنین یعد از خرید پلاس ، بازی های ماه پلاس بعد از اتمام اشتراک شما قفل می شود به هیچ عنوان حتی در صورت خرید اکانت جدید پلاس قفل بازی باز نمی شود و فقط شما در همان مدتی که اشتراک دارید میتوانید از بازی ماه استفاده کنید .

اگر قبلا به صورت کد پلاس خریداری کرده ایید و بازی ماه های قبل را دریافت کرده ایید بعد از خرید پلاس ظرفیتی در سایت ما به هیچ عنوان بازی های ماه قبل باز و قابل دسترسی نمی باشد . همچنین در این پلاس ها قابلیت استفاده از سیو دیتا ندارید به دلیل ظرفیتی بودن قبل از خرید دقت کنید !

* به هیچ عنوان ظرفیت فروخته شده ، قابل فروش مجدد به شخص دیگری نیست به فرض مثال شما یک اکانت 1 ساله خریداری میکنید بعد از 6 ماه اجازه ندارید اکانت را به شخص دیگری بفروشید .

در مورد ظرفیت نو اکتیو ؛ فقط فقط وارد اکانت پلاس میشید و توی اکانتی که ارسال شده بازی میکنید حق استفاده و اکتیو رو ندارید و نمیتونید بعد از وارد کردن اکانت روی اکانت شخصی خودتون از پلاس استفاده کنید ، عدم رعایت قوانین مربوطه بدون تذکر خاصی از استفاده پلاس منع خواهید شد .

? نکته مهم ، به هیچ عنوان نباید تغییری در اکانت پلاس ایجاد کنید در صورت مشاهده گارانتی از بین میره و اکانت از دسترس شما خارج شده و پولتون به هدر میره (تغییر مثل عوض کردن ایمیل ، عوض کردن پسورد ، تغییر آنلاین آیدی ، برداشتن دو مرحله ای اکانت یا تغییر به شماره شخصی و …)

?نکته مهم در مورد ظرفیت ها : وقتی شما ظرفیت کنسول ps4 خریداری میکنید به هیچ عنوان حق ندارید در کنسول دیگر یعنی ps5 وارد کنید ! در صورت بروز چنین مشکلی سریعا پلاس غیر فعال و از کار می افته ، و هیچ گارانتی در این مورد به شما داده نمیشه و پول شما عملا سوخت میشه ( این مورد بلعکس هم هست وقتی ظرفیت ps5 میخرید نمی توانید بر روی ps4 استفاده کنید ) امکان فروش مجدد و وارد کردن اکانت در هیچ موردی بر بروی کنسول قابل تایید نیست و خلاف قوانین می باشد .

هرگونه تغییر سیاست و فنی از طرف شرکت ارائه دهنده سرویس (سونی) که خللی در استفاده و نوع عملکرد اکانت و ظرفیت ها به وجود بیاورد از حیطه اختیارات ما خارج و نتایج آن متوجه ما نمیشود. البته ما بصورت مکرر اخبار و اطلاعات مربوطه را دنبال و در اختیار کاربران و خریداران میگذاریم.

پریمیوم پلاس مسئولیتی در قبال هرگونه تغییر در اکانت ها و نوع عملکرد آنها به هر شکلی چنان چه از حیطه ی کنترل و اختیارات ما خارج باشد ندارد.

پریمیوم پلاس در تلاش برای ارائه اکانت ها به بهترین روش ممکن مطابق با قوانین مربوطه است و همواره پشیبانی های لازم را به عمل خواهد آورد.

تحویل پلاس های نو اکتیو و بعضی از سفارشات در تلگرام می باشد در صورتی که تلگرام تحویل داده میشه از پاک کردن چت خودداری کنید چون فقط و فقط به همان شماره و چت تلگرام پشتیبانی داده میشه .

هر سوالی دارید قبل خرید لایو چت سایت یا تلگرام در تماس باشد : 09030585317

2 – اشتراک پی اس ناو :
اشتراک پی اس ناو به صورت اکانت های 7 روزه قانونی میباشد که در صورت خرید اشتراک ماهانه یا 14 روزه به شما تعداد 2 الی 4 اکانت 7 روزه با فاصله 7 روز داده میشود که همراه آموزش هایی میباشد در صورت انجام ندادن هر کدام از آموزش های ارسال شده خرابی اکانت بر عهده شما میباشد
همچنین اکانت ها در لحظه تحویل فعال میباشند

4 – محصولات فورتنات :
در صورت خریداری محصولات فورتنایت شما میبایست رمز و پسوورد اکانت خود را برای ما عنوان کنید همچنین محصولات فورتنایت بر روی هر پلتفرمی قابل اجرا میباشد از جمله : ( PC -PS4 – EpicGames – Mobile ….) اما در صورت امکان رمز و پسوررد اکانت اپیک گیمز خود را ارسال کرده .
همچنین از درست بودن رمز یا یوزر نیم خود اطمینان حاصل فرمایید که در روند کار تاخیر ایجاد نشود

نکته مهم در مورد تحریم های آمریکا برای اکانت های ایرانی فورتنایت ؛
شرکت اپیک گیم به دلیل تحریم های آمریکا هیچ گونه خدماتی به کشور های China, Iran, Iraq, Crimea, Cuba, North Korea, Syria نمیدهد ، قابل توجه است کشور عزیزمان ایران هم در این لیست وجود دارد و خدماتی به ایرانی ها چه از نظر بازی و سرور ارائه نمیدهد ، و هم چنین اپیک گیم هر چند مدت یک بار اکانت های تمامی کشور هایی که در لیست تحریم هست را inactive میکند که طبق این قوانین شما به اکانتتون دسترسی ندارید ، این مورد هیچ مسئولیت بر عهده پریمیوم پلاس ندارد و قوانین تحریم های اپیک بر این مشکل حاکم است .
خرید درون بازی فورتنایت به صورت کاملا قانونی و با کارت های اعتباری قانونی انجام می شود .

5 – محصولات اِستیم :
در صورت خریداری آیتم های استیم از جمله بازی . ما ریجن اکانت شمارا به ترکیه تغییر داده و خرید را با قیمت به صرفه تری انجام میدهیم ( همچنین تغییر ریجن مشکلی در اکانت شما به وجود نمیارد )

نکته مهم درمورد پلاس های بلد مدت مثل 3 ماهه و 1 ساله ، لازم به ذکر است به دلیل حفظ امنیت اکانت های سالانه و طولانی مدت ، ارائه اکانت ها به صورت تمدیدی تا ۱۲ ماه میباشد .. یعنی شاید در طول ماه اکانت ها تموم بشه و تمدید برای شما ارسال شود ..

قوانین مهم در مورد بازی های ظرفیتی ؛

تحویل اکانت های ظرفیتی بین 1 ساعت تا 72 ساعت می باشد ( این زمان بستگی به این دارد ظرفیت بازی ها پر شده باشد و در سریع ترین زمان ارسال کنیم براتون .

1- به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی تغییراتی در اکانت ندید ، رمز و یا ایمیل را عوض نکنید ، تغییرات در 2 مرحله اکانت ندید .
2 – در هیچ شرایطی از طریق وب سایت وارد اکانت نشید فقط از طریق کنسول
3 – به هیچ عنوان اکانت ارائه شده را با دوست و آشنای خود به اشتراک نگذارید
4 – تحت هیچ شرایطی ظرفیت خریداری شده مثلا برای پی اس 4 بوده را برای کنسول های دیگر استفاده نکنید .
5 – تحت هیچ شرایطی چت های خود را در تلگرام پاک نکنید در صورت پاک کردن از پشتیبانی به شما معذوریم
6 – اکانت ارائه شده قانونی می باشد لطفا با کمال ارامش وارد کنید و استفاده کنید .

❌ در صورت عدم رعایت قوانین مربوطه اکانت از شما گرفته می شود ، هزینه شما سوخت می شود در خواست بن کنسول توسط سونی با ارائه گزارش دقیق و هم چنین داشتن نمایندگی در ترکیه به صورت حضوری داده می شود ، تمامی فیش پرداختی ها توسط بانک ما ثبت شده است در صورت بروز مشکل با ارائه گزارش سرقت از کارت اعتباری ، در صورت سو استفاده مشتری از اکانت کنسول شخص شما توسط شبکه سونی دائم بن خواهد شد . لطفا با توجه به قوانین مشخص شده استفاده کنید ….

بستن
مقایسه