آیا با خرید اشتراک پلاس میتوانیم از بازی های ماه استفاده کنیم ؟

یکی از کاربرد هایی که پلی استیشن پلاس دارد استفاده کردن از بازی های ماه در این اشتراک می باشد ، با خرید اشتراک پلاس شما میتوانید به راحتی از بازی های ماه استفاده کنید ؛ اما چندین نکته هست که باید در این پست به شما توضیح دهیم که قبل از خرید از چندین اشتباه رایج خودداری کنید .

با خرید اشتراک پلاس از پریمیوم پلاس شما فقط در حال تهیه اشتراک ظرفیتی پلاس در 2 ظرفیت ( اکتیو و نو اکتیو ) می باشید و سوال مهم این است ایا با تهیه اشتراک ظرفیتی میتوانیم از بازی های ماه استفاده کنیم ؟
جواب بسیار روشن است ؛ بله !

با خرید اشتراک پلاس از ما در هر ظرفیتی میتوانید به راحتی از بازی های ماه استفاده کنید اما به یاد داشته باشید اگر قبلا خود شما بازی های پلاس را در اکانت های دیگر یا با کد دریافت کردید به هیچ بازی ها قابل اجرا نیست فقط صرفا برای بازی های ماه جدید می باشد .

توجه داشته باشید با خرید پلاس 30 روزه یا 3 ماهه یا 1 ساله شما همچنان دسترسی به بازی های ماه پلاس را دارید و در این مورد هیچ محدودیتی موجود نیست .

سوال دیگری که برای کاربران پیش می آید این است بازی پلی استیشن کالکشن آیا برای ps4 هم قابل اجرا است ؟ در جواب کوتاه باید عرض کنیم به هیچ عنوان این بازی ها برای کنسول پلی استیشن 4 قابل اجرا نیست و فقط فقط برای کنسول های جدید ps5 این خدمات موجود می باشد .

شما با تهیه و خرید پلاس قانونی از ما در صورتی که پی اس 5 داشته باشید به راحتی میتوانید از کالکشن ها استفاده کنید .

همینک میتوانید اشتراک پلاس قانونی را از پریمیوم پلاس با بهترین قیمت تهیه نمایید .

۴ دیدگاه برای “آیا با خرید اشتراک پلاس میتوانیم از بازی های ماه استفاده کنیم ؟”

  1. نقاط قوت
    • خیلی خوش حالم
    نقاط ضعف
    • دوست دارم سریع به دستم برسه

    سلام من دوست دارم اول امتحان کنم اگر خوشم اومد.
    دوباره خرید کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه