تفاوت خرید پلاس اکتیو یا نو اکتیو در چیست؟

آیا برای شما هم سوال پیش آماده که تفاوت خرید پلاس اکتیو و نو اکتیو در چیست ؟ با توجه به درخواست کاربران عزیز امروز یک پست در مورد توضیح کامل پلاس اکتیو و نو اکتیو آماده کردیم .

با توجه به روش خرید پلاس به صورت ظرفیتی و قانونی توسط تیم ما, جهت به صرفه بودن پلاس ارائه شده به مشتری این خدمات را به صورت دو ظرفیت اکتیو و نوع اکتیو ارائه می شود.

در خرید پلاس در این دو ظرفیت دقت فرمایید چرا که به دلیل قوانین سایت, بعد از تکمیل خرید هیچگونه تعویض و تغییری در این محصول ها ممکن نیست.

و اما مهم ترین توضیحات در مورد جزئیات این ظرفیت ها چیست؟

پلاس اکتیو : شما با خرید پلاس ظرفیت اکتیو ، میتوانید ایمیل و رمز ارسال شده توسط تیم پریمیوم پلاس را در کنسول خود وارد کنید ، بعد از وارد کردن اکانت به صورت خودکار پلاس اکتیو می شود به این معنا است که اکانت پلاس بر روی کنسول شما فعال شده و میتوانید به راحتی وارد اکانت های شخصی خودتان شوید و بدون مشکلی در اکانت شخصی بازی های آنلاینی که نیاز به پلاس داشتند را بازی کنید ، در ظرفیت اکتیو شما اجازه ندارید در اکانتی که ما برای شما ارسال کرده اییم بازی کنید .

همچنین قابل توضیح است که در ظرفیت اکتیو شما میتوانید از بازی های ماه پلاس هم استفاده کنید ، برای استفاده از بازی های ماه پلاس در ظرفیت اکتیو ، شما لحظه ایی که وارد اکانت ما می شوید به بخش store پلی استیشن رفته و 3 بازی رایگان ماه اشتراک پلاس را به لیست دانلود خود اضافه میکنید .
چون خرید پلاس شما به صورت ظرفیت اکتیو بوده ، بعد از دانلود بازی ماه پلاس بدون هیچ محدودیتی در اکانت شخصی خود میتوانید از این بازی ها لذت ببرید.
توجه داشته باشید باید بازی را به صورت کامل دانلود کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید .

و اما توضیح مهم در مورد پلاس نو اکتیو :
شما با خرید پلاس نو اکتیو باید بعد از تحویل پلاس, در ساعت مشخص شده ایی که اعلام کرده اییم ، ایمیل و رمز ارائه شده را در کنسول خود وارد کنید.
بعد از وارد کردن اکانت, شما به هیچ عنوان اجازه اکتیو کردن این پلاس را ندارید . هنگامی که اکانت را وارد میکنید فقط و فقط میتوانید داخل همان اکانت بازی کنید, و پلاس تحویل داده شده روی کنسول شما یا اکانت شخصی خودتون فعال نمی شود !

به فرض مثال شما بازی GTA ONLINE را در صورت خرید پلاس نو اکتیو فقط در اکانت ما که تحویل داده ایم میتوانید بازی کنید.
و باید به این نکته هم دقت داشته باشید که تمامی بازی هایی که روی اکانت پلاس نو اکتیو اجرا می شود از مرحله اول اون بازی شروع می شود و سِیو های شما قابل انتقال به اکانت ما نمی باشد!

در خرید پلاس نو اکتیو شما هم میتوانید مثل ظرفیت اکتیو از بازی های ماه پلاس استفاده کنید .

توجه داشته باشید در صورت اکتیو کردن عمدا یا غیر عمد پلاس, بعد از 24 ساعت پلاس ارائه شده غیر فعال و متاسفانه پول شما سوخت می شود. پس خواهش میکنیم در خرید و استفاده از این نوع پلاس دقت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه