تفاوت خرید پلاس دلوکس و پلاس پرمیوم در چیست؟

ممکن است برای شما هم سوال پیش آمده باشد که فرق پلاس دلوکس (Plus Deluxe) و پلاس پرمیوم (Plus Premium) در چیست؟ کدام پلاس بهتری است؟ خرید کدام برای شما مناسب است؟ در ادامه به صورت خلاصه و مفید برای شما فرق این 2 را توضیح خواهیم داد.

خرید پلاس پرمیوم چه مزایایی دارد؟

خرید پلاس پرمیوم چه مزایایی دارد؟

پلاس پرمیوم، گران ترین و پر کاربرد ترین تعرفه خرید پلاس در بین اشتراک های پلی استیشن Plus به حساب میرود. دلیل آن هم این است که شما به لیست بلندی از بازی های مختلف و پرطرفداری که پلی استیشن برای شما در نظر گرفته دسترسی خواهید داشت. همچنین علاوه بر این شما قابلیت دسترسی به بخش مولتیپلیر بازی هارا نیز خواهید داشت.

برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس پرمیوم راه های مختلفی وجود دارد که بهترین آن که به صرفه ترین نیز به شمار میرود، خرید اکانت قانونی پلاس است که به صورت ظرفیتی فروخته شده و باعث میشود قیمت آن به حد اقل خود برسد

خرید پلاس دلوکس یا دیلاکس چه فرقی دارد؟

خرید پلاس دلوکس یا دیلاکس چه فرقی دارد؟

یکی از مزایا و قابلیت های پلاس پرمیوم، Cloud Streaming یا استریمینگ ابری است. ولی استریمینگ ابری چیست؟ اگر به لیست بازی های رایگان پلاس پرمیوم نگاهی کنید، متوجه میشوید که بخشی ازین لیست بازی های قدیمی و کلاسیک کنسول پلی استیشن است که برای بازی کردن آنها شما نیاز به کنسول های نسل قدیمی تر مانند PS3 و PS2 دارید. سونی برای رفع این مشکل یک راه حل دارد و آن استریمینگ ابری است.

در حقیقت استریمینگ ابری به شما قابلیت کنترل کردن یک کنسول نسل قدیمی را به صورت آنلاین بدون نیاز فیزیکی به آن را میدهد. ولی متاسفانه این ویژگی پلی استیشن برای همه کشور ها در دسترس نیست که ایران جزوی از همان کشور هاست

در نتیجه شما قادر به استفاده از Cloud Streaming کنسول های قدیمی را نخواهید داشت. به همین خاطر، پلاس پرمیوم برای این کشور ها به پلاس دلوکس یا دیلاکس تبدیل شده و کمی قیمت کمتری دارد.

پلاس دلوکس بگیریم یا پرمیوم؟

پلاس دلوکس بگیریم یا پرمیوم؟

همانطور که در بالاتر ذکر کردیم تنها تفاوت خرید پلاس دلوکس و پلاس پرمیوم در استریمینگ است که در ایران ممکن نیست. پس از آنجایی که برای کاربران ایرانی تفاوتی ندارد، خرید پلاس Deluxe گزینه بهتر و به صرفه تری است.

خرید پلاس به صورت گیفت کارت یا اکانت؟

خرید پلاس به صورت گیفت کارت یا اکانت؟

پاسخ به این سوال کمی دشوار است، این کاملا بستگی به بودجه و استفاده شما از اکانت پلاس را دارد.

برخی قابلیت های پلی استیشن پلاس به صورت اکانتی برای شما باز نمیشود که شامل موارد زیر میشود:

  • فضای ابری برای ذخیره سازی
  • تخفیفات ویژه برای خرید بازی و غیره
  • باندل های مخصوص پلاس برای بازی های مختلف

با این حال شما با خرید اکانت قانونی پلاس، از ویژگی های اصلی و مهم پلاس بهره مند خواهید بود که شامل آنلاین بازی کردن و دسترسی به بازی های رایگان است. لازم به ذکر است که قیمت پلاس به صورت اکانت ظرفیتی بسیار کمتر از خرید گیفت کارت است که به همین دلیل روش پر طرفدار تری برای کاربران ایرانی به حساب می آید.

برای اطلاع از تفاوت های ظرفیت های مختلف اکانت پلاس ، اینجا کلیک کنید

خلاصه مطالب

خرید پلاس دلوکس با خرید پلاس پرمیوم تفاوت زیادی ندارد، شما با داشتن هر یک از این اشتراک ها از مزایا اصلی آنها بهره مند میشوید. تنها تفاوت این دو در قابلیت cloud streaming است که به در ایران قابل استفاده نمیباشد. در نتیجه با تهیه اشتراک Playstation Plus Deluxe شما گزینه به صرفه تری را انتخاب کرده اید. سایت پلاس پرمیوم به عنوان یک مرجع معتبر برای سفارش Plus با قیمت اقتصادی و قانونی در اختیار شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه