تفاوت خرید پلاس ظرفیتی با پلاس به صورت گیفت کارت چیست ؟ + معرفی 3 بازی این ماه

متاسفانه با رشد قیمت دلار در بازار امروز تهیه پلاس به صورت کد به هیچ عنوان به صرفه و قابل قبول نمی باشد. در این پست می خواهیم برای شما توضیحاتی در مورد نوع تهیه پلاس به صورت ظرفیتی و کد شرح دهیم ، که تفاوت خرید پلاس به صورت ظرفیتی با خرید پلاس به صورت کد در چیست ؟

خرید پلاس به صورت ظرفیتی که توسط تیم ما تهیه و ارائه می شود به صورت کاملا قانونی میباشد و به این صورت است که تیم ما یک اکانت را به صورت ظرفیتی در دو نوع اکتیو و نو اکتیو تهیه, و به مشتری ارائه می‌دهیم
با این روش میزان و درصد هزینه پرداختی,هم برای ما که ایجاد کننده اکانت هستیم و هم برای خریدار بسیار پایین و به صرفه می شود .

حالا مهمترین سوالی که شاید برای خریدار پیش بیاید این است که چه تفاوتی میان خرید پلاس ظرفیتی و کد وجود دارد؟

شما در خرید پلاس ظرفیتی و نوع اکتیو می‌توانید اکانت داده شده را در کنسول خود وارد کرده و بعد از اکتیو سازی (که همراه با آموزش است ) به صورت کاملاً ساده وارد اکانت اصلی خود شوید و بازی هایی که نیاز به پلاس دارند را بدون محدودیت بازی کنید .
اگر قصد خرید نوع ظرفیت نو اکتیو را داشته باشید ما یک اکانت پلاس دار را به شما تحویل می‌دهیم و شما فقط و فقط حق دارید در این اکانت بازی کنید و از خدمات پلاس استفاده کنید.

چه سرویس هایی ما موجود داریم ؟

خرید پلاس 14 روزه
خرید پلاس 1 ماهه
خرید پلاس 3 ماهه
خرید پلاس 1 ساله

در پلاس های ظرفیتی شما می توانید از این امکاناتی که پلاس دارد استفاده کنید.
این امکانات به شرح زیر می باشد :

  • استفاده کردن از بازی های جدید ماه پلاس که توسط سونی ارائه می شود
  • در صورت داشتن کنسول PS5 میتوانید از بخش کالشن نیز استفاده کنید
  • استفاده کردن از خدمات پلاس در صورت خرید ظرفیت اکتیو.
    میتوانید اکانت ارائه شده را اکتیو کرده و به اکانت خود برگردید و مثلا اگر بازی فیفا یا رینبو سیکس شما در بخش آنلاین نیاز به پلاس دارد با تهیه این نوع ظرفیت ( اکتیو ) محدودیت را رفع کرده و به راحتی به بازی خود ادامه دهید. در پلاس های ظرفیتی چه خدماتی را نمیتوان استفاده کرد؟
  • شما در پلاس ظرفیتی نمیتوانید از تخفیفات سونی برای خرید دیجیتال استفاده کنید.
  • شما نمیتوانید از add one های بازی هایی مثل فورتنایت یا کالاف یا پول های بازی جی تی آی استفاده کنید .

اما اگر شما خواهان استفاده از خدمات add one فورتنایت یا کالاف و .. هستید میتوانید با خرید پلاس گیفت کارت که ماهانه هزینه ایی بین 350 تا 400 هزار تومان دارد, از آن استفاده کنید که با توجه به قیمت زیاد کد پلاس (یا همان گیفت کارت) روش به صرفه ایی برای دریافت چند آیتم رایگان نمیباشد.

همچنین با اعلام بازی های جدید این ماه سونی یک بازی بسیار جذاب و عالی به لیست بازی پلاس در این ماه اضافه شده که میتوانید با خرید اشتراک دریافت کنید :

UFC 4

Planet Coaster: Console Edition

Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure
2K

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه