خرید بتل پس فورتنایت برای چه پلتفرم هایی قابل انجام است؟

شاید برای شما هم سوال باشد خرید بتل پس فورتنایت برای چه پلتفرم هایی قابل انجام است آیا هنگام ثبت سفارش در وب سایت ما محدودیتی برای انتخاب پلتفرم های موجود هست یا خیر .
همانطور که اطلاع دارید وب سایت پرمیمیوم پلاس با ارائه خدمات آیتم شاپ فورتنایت توانسته بسیاری از کاربران خود را در ارائه این خدمات راضی کند .

اما برخی از کاربران قبل از سفارش آیتم های موجود مانند خرید بتل پس فورتنایت همیشه برای آن ها سوالاتی پیش می آید که اگر پلتفرم ps4 یا ایکس باکس باشد قابل انجام است یا نه؟
باید پاسخ این سوال را به سادگی به شما بدهیم انجام خرید بتل پس فورتنایت بدون هیچ محدودیتی در تمامی پلتفرم های موجود همانند ( PS4 / PS5 / XBOX / PC / EPICGAME و … ) قابل انجام است .
شما با سفارش بتل پس فورنایت می توانید تمامی آیتم های موجودی که هر سیزن اپیک گیمز مشخص کرده را دریافت کنید .

همچنین در مورد ریجن اکانت شما نیز باید توضیحاتی بدهیم.
ریجن مورد نظر برای خرید بتل پس هیچ تفاوتی در قیمت یا نوع پرداختی شما ندارد . اگر ریجن اکانت ارسالی شما آمریکا یا غیره باشد فعال سازی این آیتم هیچ هزینه اضافی یا مالیاتی ندارد این به این معنی است که محدودیتی در ریجن فعال سازی بتل پس وجود ندارد .
خرید بتل پس فورتنایت همینک با قیمت 165 هزار تومان در تمامی ریجن های موجود با یک قیمت ثابت که مشخص شده است قابل انجام می باشد .

راستی یک خبر ویژه به شما بدهم اگر عاشق سیزن پس و بتل پس بازی های مختلف هستید باید اطلاع بدیم خرید بتل پس فال گایز از امروز توی سایت پریمیوم پلاس موجود شده است .

توجه داشته باشید که آیتم های موجود در بتل پس فورتنایت هر سیزن توسط خود شرکت اپیک گیمز عوض و تغییرات پیدا میکند قبل از خرید محصول حتما در وب سایت خود اپیک گیمز در مورد آیتم های هر سیزن Battle Pass مطلع شوید، در صورت هر گونه سوال میتوانید با پشتیبانی پریمیوم پلاس در تماس باشید .

همچنین وب سایت ما خدمات فورتنایت را فقط به بتل پس محدود نکرده است و شما میتوانید از محصولات دیگر ما دیدن فرمایید :
خرید استارتر پک فورتنایت
خرید اشتراک کروپک
مشاهده همه محصولات ما …



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه