خرید پلاس هکی و بن شدن همیشگی کنسول پلی استیشن

مطلبی که امروز با عنوان خرید پلاس هکی برای شما تهیه کرده اییم تجربه چندین ساله تیم پریمیوم پلاس می باشد و به هیچ عنوان قصد تخریب فروشنده های عزیز این سرویس پلاس هکی را نداریم .
همانطور که اطلاع دارید پلاس یک سرویس ویژه شرکت پلی استیشن می باشد که به شما اجازه آنلاین بازی کردن و استفاده از خدمات ماهانه این سرویس را به شما میدهد .
با خرید پلاس در اشتراک های ماهانه یا سالانه شما خدمات خوبی به صورت خودکار از این اشتراک دریافت میکنید که قبلا در پست های قبل توضیح دادیم .
برخی از خدمات اشتراک پلاس ” بازی های ماهانه پلاس ، تخفیف ها و … ” می باشد که با خرید اشتراک میتوانید از آن ها استفاده کنید اما نکته قابل اهمیت این است که در خرید اشتراک پلاس به صورت ظرفیتی محدودیت هایی وجود دارد که به شما پیشنهاد میدهیم حتما پست ” تفاوت خرید پلاس ظرفیتی با پلاس به صورت گیفت کارت ” مشاهده کنید .

با گرون شده ارز کشور و به صرفه نبودن گیفت کارت پلاس روش های گوناگونی هم چون خرید پلاس هکی برای برخی از عزیزان نسبت به تهیه کردن صورت کد ( یا ظرفیتی ) بسیار به صرفه بوده ، اما با تهیه این نوع اشتراک از مشکلات و خطراتی که از آن آگاهی کافی را ندارند مطلع نیستند . که ما در این پست سعی میکنیم با دانش و تجربه ایی که داریم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

اولین مورد استفاده از پلاس هکی یک نوع دزدی و یک نوع سوء استفاده از اکانت شخص دیگر نامیده می شود ، به فرض مثال یک شخص در آمریکا بر روی اکانت خود یک پلاس تهیه کرده است و حالا با روش هایی که در اینترنت هست اکانت شخص مورد نظر کرک می شود و ایمیل پسورد اکانت بدون اجازه شخص صاحب اصلی پلاس به شما داده می شود که استفاده کنید ، از نظر شرعی این کار اشتباه و سوء استفاده از شخص مورد نظر می باشد که حتی اگر این موارد را در نظر نگیریم استفاده کردن از پلاس هکی مشکلات دیگری را هم دارد ..

– خطر بن کنسول با پلاس هکی :
بعد از وارد کردن اکانت هکی پلاس روی کنسول خودتون ، یک ایمیل به صورت خودکار برای صاحب اکانت ارسال میشه که یک کنسول یا یک دستگاه از این کشور اکانت شما را وارد کرده است اگر شما نیستید سریعا رمز و اطلاعات را عوض کنید .
صاحب اکانت پلاس بعد از متوجه شدن این موضوع سریع اطلاعات اکانت را تغییر داده و بعد از آن شما دسترسی به نه اکانت پلاس دارید نه خدمات آن ، حالا اگر شانس خوبی داشته باشید شخص صاحب اکانت پیگیری لازم را از پشتیبانی شبکه پلی استیشن انجام ندهد کنسول شما شانس بن نشدن را دارد .

– تماس با پشتیبانی پلی استیشن و گزارش دزدی یا سوءاستفاده
در این راه صاحب اکانت پلاس که متوجه می شود سوء استفاده از اکانتش صورت گرفته است ، با تماس با بخش پشتیبانی شرکت سونی درخواست میدهد آخرین کنسولی که اکانت را روی کنسول اکتیو کرده است پیگیری کنند .. پیگیری به این صورت است یک notification از طرف سونی بر روی کنسول شما قسمت notification نمایش داده می شود که شما از ریپورت کنسولتون خبر دار میشوید ، و بعد از مدتی متوجه میشید کنسول شما مسدود یا بن شده و امکان بازی کردن آنلاین را ندارید .

– بن دائم یا موقت
با خرید پلاس هکی یک جور ریکس بزرگی را امتحان میکنید ! حالا وقتی که کنسول شما بن شد به فکر این هستید چند روز بن میباشد ؟ جواب سوال بستگی به نوع شانس شما دارد در بعضی موارد بن دائم در بعضی موارد بن به صورت 45 روزه می باشد .

ضرر ها و مشکلات پلاس هکی در یک مطلب نمیتوان عنوان کرد برای استفاده از خدمات پلاس بهترین روش خرید پلاس قانونی می باشد که در دو روش ظرفیتی و کد همیشه در اینترنت موجود است 🙂 اما انتخاب شما همیشه پریمیوم پلاس باشه که با بهترین قیمت و بهترین پشتیبانی در حال ارائه خدمات به شما می باشد .

اگر دوست داشتید پلاس به صورت قانونی تهیه کنید لینک های زیر را مشاهده کنید :
– خرید پلاس 30 روزه قانونی
– خرید پلاس 3 ماهه قانونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه