با خرید پلاس آیا به بازی های ماه قبل هم دسترسی داریم؟

در این پست که برای شما آماده کرده اییم با بررسی خرید پلاس و دسترسی داشتن به بازی های ماه قبل را اطلاع رسانی میکنیم ، همانطور که اطلاع دارید سرویس شبکه پلی استیشن با ارائه دو خدمات جدید خرید پلاس اکسترا و پلاس دلوکس و همچنین با ادامه روند پلاس های عادی در فروشگاه پلی استیشن در حال ارائه خدمات فروشگاه پلی استیشن با توجه به نیاز کاربران و رقابت سنگین با شرکت مایکروسافت در حوزه اجرایی خدمات اشتراک های کنسول های بازی مثل گیم پس از چندین اشتراک جدید پلاس به فروشگاه خود اضافه کرده است

بسیاری از کاربران فروشگاه ما قبل از خرید اشتراک پلی استیشن پلاس سوالات متداول ای برایشان پیش می آید مهمترین سوال آنها این است که بعد از اتمام اشتراک در صورت خرید اکانت جدید بازی های پلی استیشن پلاس باز میشود یا خیر؟

دقت داشته باشید این پست به شما کمک میکند که قبل از خرید محصول با دقت و با اطمینان بیشتری خرید خود را نهایی کنید و از اشتباهات بعد از خرید پرهیز کنید
در اشتراک پلاس دلوکس و پلاس اکسترا شما در صورتی که اکانت ظرفیتی ماه قبل از سایت ما تهیه کرده باشید در صورت خرید اشتراک جدید و تحویل اکانت جدید به شما تمامی بازی ها به صورت خودکار بعد از وارد کردن اکانت جدید باز میشوند و به آنها دسترسی کامل خواهید داشت.

توجه داشته باشید که شاید در طول ماه ها بازی های اشتراک پلاس دلوکس و پلاس اکسترا عوض شود به صورتی که ماه های جدید حذف شده است شما دیگر به این بازی دسترسی ندارید حتی در صورت خرید اکانت جدید.

کاربران عزیز فروشگاه ما متن بالا در مورد اشتراک پلاس جدید میباشد.

اما در مورد بازی‌های رایگان موقت هر ماه توضیحاتی مانده است .
در صورت خرید پلاس عادی یا در اشتراک های جدید شما بدون هیچ گونه محدودیتی دسترسی به بازی های ماه که این سه بازی بازی های ماه پلاس نامیده می‌شود دارید ، اما توجه داشته باشید در این نوع شما بعد از اتمام اشتراک یا خرید پلاس جدید به هیچ عنوان دسترسی دوباره به این بازی‌های ماه را ندارید و نمی توانید با خرید پلاس جدید به بازی های ماه قبل دسترسی داشته باشید .

اما یک نکته بسیار مهم ، اگر در فروشگاه ما ظرفیت کامل خرید باشید اکانت که به شما تقدیم شده است بعد از اتمام اشتراک می توانید آن را تمدید کنید و به بازی‌ های ماه قبل که در اکانت خریداری شده تهیه کرده ایید بدون هیچ محدودیتی دسترسی داشته باشید .

قابل اطلاع است شما هم اکنون میتوانید به راحتی خرید پلاس دلوکس و اکسترا با ظرفیت کامل تهیه کنید و از خدمات آن استفاده نمایید .

یک مطلب مهم باید عرض کنم اگر دوست دارید بین اشتراک پلاس ظرفیت بهتری انتخاب کنید پست ” مزایای خرید پلاس ظرفیت کامل در چیست ؟ ” مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه