در این پست میخواهیم در مورد مزایای خرید پلاس ( پلی‌استیشن پلاس ) توضیحاتی دهیم ؛

سرویس اشتراکی از شرکت سونی برای کنسول‌های پلی‌استیشن است که به اشتراک‌گذاری بازی‌های مختلف، دسترسی به تخفیف‌ها، بازی‌های رایگان ماهانه و موارد دیگر در دسترس اعضا می‌باشد. مزایای خرید “پلی‌استیشن پلاس” عبارتند از:

دسترسی به بازی‌های رایگان ماهانه : اعضای پلی‌استیشن پلاس می‌توانند هر ماه به یک مجموعه از بازی‌های رایگان دسترسی داشته باشند. این بازی‌ها معمولاً برای دوره معینی در دسترس قرار می‌گیرند و پس از آن مدت ممکن است جایگزین شوند.

تخفیف‌های ویژه: اعضای پلی‌استیشن پلاس می‌توانند از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه بر روی بازی‌ها، محتواهای دانلودی، پک‌های الحاقی و محصولات دیگر بهره‌برده و با هزینه کمتری خریداری کنند.

ذخیره سازی ابری: با اشتراک در پلی‌استیشن پلاس، شما به امکان ذخیره بازی‌ها و پیشرفت‌هایتان در فضای ذخیره ابری دسترسی خواهید داشت. این به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را بر روی هر کنسول پلی‌استیشنی که وارد حساب خود شوید، ادامه دهید.

دسترسی به نسخه‌های پیشرفته و ویژه بازی‌ها: در برخی موارد، بازی‌هایی به نام‌های “نسخه‌های پیشرفته” یا “نسخه‌های ویژه” وجود دارند که شامل محتوای اضافی، پک‌های الحاقی و بهبودهای گرافیکی هستند. اعضای پلی‌استیشن پلاس ممکن است به این نسخه‌ها با تخفیف دسترسی داشته باشند.

دسترسی به دموها و آزمایش‌ها: شما می‌توانید قبل از خرید، دموها و نسخه‌های آزمایشی بازی‌ها را امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که آیا آن بازی به سلیقه‌تان می‌خورد یا خیر.

دسترسی به محتواهای اختصاصی: گاهی اوقات محتواهای اختصاصی برای اعضای پلی‌استیشن پلاس ارائه می‌شود که در دسترس عموم نیستند. این می‌تواند شامل طرح‌های اختصاصی برای شخصیت‌ها، اسلحه‌ها یا موارد دیگر باشد.

حالا توضیح اصلی ایا پلاس ظرفیت کامل بخریم یا پلاس اکتیو یا نو اکتیو ؟
این یک انتخاب شخصی با توجه به میزان بوجه که دارید هست ، اگر بازی های ماه پلاس برای شما مهم است و دوست دارید همیشه داشته باشید در صورت وجود اشتراک خرید پلاس ظرفیت کامل خیلی برای شما بهتر است ، توجه داشته باشید در پست های قبل در مورد ” با خرید پلاس آیا به بازی های ماه قبل هم دسترسی داریم؟ ” توضیحاتی در مورد نحوه باز شدن بازی های ماه داده اییم .

همچنین قابل توضیح است در صورت خرید پلاس اکسترا یا خرید پلاس دلوکس در ظرفیت های اکتیو خوشبختانه بازی ها بدون مشکل با اضافه کردن اشتراک جدید باز می شود اما باید یک نکته مهم اعلام کرد ، باید ریجن پلاس قبلی شما با ریجن پلاسی که از ما میخرید یکی باشد ، یعنی اگر قبلا خرید پلاس انجام داده ایید ریجن ترکیه نیست ، با خرید از وب سایت ما قفل بازی های اشتراک دلوکس و اکسترا باز نمی شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه