تفاوت خرید پلاس اکسترا و پلاس دلوکس در چیست ؟

شبکه سونی با معرفی یک اشتراک ویژه همه کاربران و دوستاران پلی استیشن را شوکه و خوشحال کرد ! در این پست میخواهیم تفاوت خرید پلاس اکسترا و پلاس دلوکس برای شما شرح دهیم و در مورد تمامی خدماتی که این دو اشتراک ارائه میدهد توضیح دهیم .

شبکه پلی استیشن اشتراک های خرید پلاس خود را به سه نوع مختلف تقسیم کرده است ( اشتراک پلاس عادی – پلاس اکسترا – پلاس دلوکس ) که تفاوت این سه نوع اشتراک از نظر امکانات و خدماتی که به کاربران پلی استیشن می دهد بسیار زیاد است .

1 – بعد از خرید پلاس اکسترا چه خدماتی دریافت میکنید ؟

پلاس اکسترا Plus Extra سرویس ویژه و هیجان انگیزی که نسبت به قیمت مناسبی که ارائه می شود میتوانید از خدمات و امکانات مشخص شده آن استفاده کنید ، به طور خلاصه باید عرض کنیم دسترسی به بازی های ماه همانند اشتراک های دیگر پلاس همچنین دسترسی به 400 عنوان عالی ps4/ps5 و دسترسی به عنوانین برتر پر بازدید فروشگاه پلی استیشن .

با توجه به اخبار مربوطه که تایید نهایی نشده است شاید با خرید این اشتراک بازی های ” Death Stranding، God of War، Marvel’s Spider-Man، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Mortal Kombat 11 و Returnal ” دریافت کنید ، البته این خبر تایید شده نیست و بعد از منتشر شدن به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهیم کرد .

2 – بعد از تهیه و خرید پلاس دلوکس چه خدماتی یا امکاناتی دریافت میکنید ؟

پلاس دلوکس Plus Deluxe یا همان پریمیوم که توسط سونی ارائه می شود نسب به اشتراک های دیگری که منتشر شده است قیمت بیشتری دارد اما خب باتوجه به این موضوع خدمات و امکانات بیشتری را برای کاربران و مشتریان فراهم میکند .
دسترسی به تمامی خدمات پلاس عادی و پلاس اکسترا و بازی های ماه این 2 اشتراک ، دسترسی ویژه به 340 بازی ( بیشتر از اشتراک های دیگر پلاس ) که مشخص کرده است و همچنین دسترسی به بازی های ps3 اما قابل اخطار است که دسترسی به بازی های کنسول ps3 فعلا مشخص نشده است ایا در بخش آسیایی قابل اجرا است یا خیر !
هم چنین دسترسی کامل به بازی های پی اس ناو که قبلا مشخص شده است .
دسترسی به بخش آزمایشی بازی ها ، مثلا شما دوست دارید GTA V را تجربه کنید این اشتراک به شما اجازه میدهد قبل از خرید 10 الا 12 ساعت به صورت آزمایشی بازی کنید و در صورت راضی بودن از آن خرید خود را نهایی کنید .

قابل توجه است یک اطلاعیه به شما عزیزان بدهم ، اگر عاشق بازی فال گایز هستید هم اکنون تمامی محصولات بازی فال گایز در سایت ما با قیمت عالی موجود شده است هم چنین خرید استارتر پک فال گایز به صورت قانونی در سایت موجود است

مشترکین عزیز پریمیوم پلاس قابل توجه است بدانید تمامی خدمات ارائه شده توسط سونی با قوانین خود شبکه پلی استیشن ذکر شده است در صورت انتشار رسمی این اشتراک ها شاید تغییراتی در بازی ها یا حتی امکانات دیده شود که حتما در پست های آینده به اطلاع شما عزیزان میرسانیم .

قابل ذکر است مطلب ویژه ما در مورد ” پلاس دلوکس چه تفاوتی با پلاس پریمیوم دارد ؟ “هم مطاله کنید !

به یاد داشته باشید شما در وب سایت پریمیوم پلاس میتوانید خدمات دیگری همچون آیتم شاپ فورتنایت ماننده ( خرید استارتر پک فورتنایت ، خرید بتل پس فورتنایت را سفارش و تهیه کنید به زودی خدمات جدیدی از ما ارائه می شود ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه