خرید پلاس دلوکس چه تفاوتی با پلاس پریمیوم دارد ؟ ( سیر تا پیاز اینجا بخونید ! )

پلی استیشن چند مدت پیش 3 اشتراک ویژه ازجمله خرید پلاس دلوکس ( پریمیوم ) ، پلاس اکسترا و پلاس اسنشیال به صورت رسمی رونمایی کرد که میخواهیم در این پست دقیق تر به میزان تفاوت های این اشتراک را بررسی کنیم .

بسیاری از کاربران عزیز فروشگاه ما همیشه از ما سوال میکنند ” پلاس پریمیوم همون پلاس دلوکس است ؟ ” / تفاوت آن ها در چیست ؟ / چرا شما موجود ندارید ؟
پاسخ تمامی سوالات شما همین پست که به صورت ساده و آسان توضیحات کامل را در مورد این اشتراک ها را توضیح میدهیم که در خرید پلاس و تهیه اشتراک دقت لازم را داشته باشید .

پلاس دلوکس همان پلاس پریمیوم می باشد و هیچ تفاوتی در نوع خدمات آن و هیچ محدودیتی برای کاربران پلی استیشن ندارید ، اما یک نکته مهم قابل ذکر است باید عنوان کنیم .
اگر اطلاع داشته باشید قبلا که اشتراک پی اس ناو به صورت ماهانه در فروشگاه ما موجود بود شما با خرید اشتراک پی اس ناو متاسفانه به دلیل محدودیت اینترنت امکان استریم بازی ها را نداشته ایم .

حالا شرکت سونی برای کشور های از جمله ( ترکیه – امارات و کشور هایی که از نظر اینترنت و سیستم استریم محدودیت دارند ) یک اشتراک پلاس را موجود کرده است به نام ” پلاس دلوکس Plus Deluxe ” دیگر کاربران این کشور ها به دلیل محدودیت ها پرداخت اضافی را برای اشتراکی که قابل استفاده نیست را پرداخت نمیکنند منظور ما همان اشتراک ” پلاس پریمیوم Plus Premium ” می باشد .

پس اشتراک پلاس دلوکس همان پریمیوم می باشد تنها تغییر کوجیکی که دارید در پلاس پریمیوم شما امکان استریم بازی ها را دارید اما در اشتراک پلاس دلوکس شما امکان استریم ندارید و فقط بازی ها را دانلود میکنید ، از نظر من این بهترین خبری بود که برای ما ایرانی ها مشخص شد زیرا متاسفانه ما 90 درصد از بازی های پی اس ناو را که استریم بود دسترسی نداشتیم اما با وجود این اشتراک جدید بدون محدودیت استفاده میکنیم.

به عکسی که در اول پست منتشر شده است دقت فرمایید تفاوت اصلی را در تصویر قرار گرفته شده به صورت بسیار آسان قابل درک است که فقط یک بخش در پلاس پریمیوم موجود است ( بخش استریم ) که در پلاس دلوکس این امکان وجود ندارید ولی تمامی خدمات دیگر به محدود قابل استفاده است .

در مورد قابلیت های پلاس دلوکس ( پریمیوم ) به صورت کامل در پست های قبل توضیحات داده اییم .
با تهیه و خرید اشتراک دلوکس شما تمامی خدمات پلاس عادی و پلاس اکسترا را هم دریافت میکنید و دسترسی همزان به 2 خدمات این 2 اشتراک دیگر را هم دارید .

راستی یک خبر خوب به شما اطلاع دهم فیفا 22 به صورت رایگان در خرید اشتراک EA Play رایگان شده است و میتوانید با تهیه آن به صورت رایگان به آن دسترسی پیدا کنید

تاریخ 1 تیر به صورت رسمی اشتراک های جدید پلاس در فروشگاه ما موجود می شود و شما میتوانید با قیمت بسیار عالی و ارزان تهیه کنید .

برای اطلاع بیشتر از تفاوت پلاس اکسترا و پلاس دلوکس این متن که لینک داده اییم را مطالعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه