قطعا اگر کنسول پلی استیشن 4 یا 5 دارید، یا قبلا داشته اید، واژه “ظرفیت” به گوشتان خورده. اما ظرفیت های مختلف اکانت های پلی استیشن چیست؟ در پلی استیشن پلاس چه ظرفیت هایی است؟ تفاوت بین آنها چیست؟ کدام برای خرید پلاس مناسب است و …

ظرفیت های اکانت پلاس چیست؟

اکانت ظرفیتی فقط مختص به Playstation Plus نیستند و شامل بازی های ظرفیتی هم میشوند.
در واقع این اکانت ها راه خوبی برای دور زدن محدودیت های ایرانی ها و فراهم کردن راهی به صرفه برای خرید پلاس و دیگر محصولات پلی استیشن ( بازی / اشتراک و …) هستند چرا که این اکانت ها دو مشکل اصلی که در ادامه میخوانید را برای کاربران ایرانی رفع کرده.
متاسفانه کاربران داخل ایران قادر به خرید مستقیم از فروشگاه پلی استیشن نیستند (به دلیل نبود حساب های ارزی) و مجبور به خرید گیفت کارت ها به صورت ریالی هستند.
از طرفی خرید گیفت کارت میتواند برای شما گران تمام شود. چرا که این گیفت کارت ها با توجه به ریجن اکانت شما ارائه میشوند که معمولا به صورت دلاری یا یورو ایی هستند و راه به صرفه ای به حساب نمی آید.
بنابراین خرید پلاس به صورت اکانت ظرفیتی این مشکلات را برای شما حل خواهد کرد.

ظرفیت بندی اکانت پلاس به چه شکل هستند؟

معمولا ظرفیت های اکانت های پلی استیشن به سه ظرفیت تقسیم شده که به شکل ظرفیت اول دوم و سوم دسته بندی میشوند.

خرید پلاس ظرفیت اول

در این ظرفیت شما فقط قادر به بازی کردن به صورت آفلاین خواهید بود که در اکانت های plus خیلی کاربردی ندارد زیرا یکی از مهم ترین ویژگی های اشتراک پلاس این است که به شما اجازه میدهد به صورت مولتی پلیر و آنلاین بازی خود را تجربه کنید

ظرفیت دوم (اکتیو)

در این ظرفیت شما میتوانید اکانت پلی استیشن پلاس را اکتیو کرده و از آن در یوزر شخصی خودتان بدون محدودیت استفاده کنید.
اکتیو کردن چیست؟ اکتیو کردن در هردو کنسول PS4 و PS5 به شما اجازه میدهد که از تمامی ویژگی های اکانت بر روی همه یوزر هایتان استفاده کنید. برای مثال در صورت اکتیو کردن اکانت پلاس شما قادر هستید از پلاس بر روی یوزر های دیگرتان از جمله یوزر شخصی خود استفاده کنید.

ظرفیت سوم (نو اکتیو)

این گزینه همانند ظرفیت دوم است تنها با این فرق که شما فقط میباست در داخل اکانتی که تحویل میگیرید بازی کنید و قابلیت اکتیو کردن را نخواهید داشت.
این به این معناست که شما نمیتوانید با اکانت خودتان بازی کنید.

خرید پلاس ظرفیت کامل

خرید پلاس ظرفیت کامل شامل تمام ظرفیت های قبلی است و این اکانت تنها به شما تحویل داده میشود.

مزایا خرید پلاس ظرفیت کامل شامل موارد زیر است:

  • اکتیو PS4
  • اکتیو PS5
  • نو اکتیو

چرا اکانت پلاس نسبت به ردیم کد ارزان تر است؟

همانطور که در بالاتر توضیح دادیم، ردیم کد ها اصلا ارزان نیستند. ولی اکانت های پلی استیشن پلاس با ریجن های ارزان تر خریداری میشوند قابل استفاده بر روی تمامی کنسول ها بدون محدودیت ریجنی هستند.

آیا ریجن دستگاه یا اکانت شخصی برای خرید پلاس مهم است؟

یکی از سوالات همیشگی کاربران این است که آیا از اکانت پلاس میتوان بر روی کنسولی با ریجن آمریکا یا غیره استفاده کرد؟ بله، و هیچ محدودیتی نخواهید داشت

در واقع این یکی از مزیت های اکانت ps plus است!

شما با خرید اکانت پلی استیشن پلاس برای کنسول ps4 یا ps5 تان دیگر نیاز نیست نگران محدودیت های ریجنی باشید. تنها نکته قابل توجه اینجا است که در صورت دانلود بازی های رایگان پلاس، شما میباست دوباره یک اکانت با همان ریجن تهیه کنید تا بتوانید گیم را باز کرده و به ادامه بازی بپردازید.

(ریجن تمامی اکانت های ما یکسان است و تغییر نخواهد کرد)

نحوه خرید اکانت پلی استیشن پلاس

برای خرید اکانت Playstation Plus شما گزینه های مختلفی دارید. این گزینه ها شامل انواع اشتراک پلاس و مدت زمان اشتراک است که به 30 روزه 90 روزه و 365 روزه تقسیم میشود.

تیم پلاس پرمیوم با ارائه اکانت های به صرفه از معتبر ترین مراجع خرید پلاس با تجربه چندین ساله است. ما پایین ترین قیمت را به شما تضمین میکنیم و از راه قانونی و بدون ریسک پلاس را تهیه کرده و از طریق سامانه پیامکی برای شما در کمترین زمان ارسال میکنیم.

خلاصه مطالب

پلی استیشن پلاس از ضروری ترین اشتراک های مورد نیاز گیمر های کنسول است و به صرفه ترین راه تهیه این اشتراک خرید پلاس از پلاس پرمیوم میباشد. پلاس ها در 3 ظرفیت اکتیو ( قابل اکتیو شدن و بازی روی اکانت شخصی ) نو اکتیو ( غیر قابل استفاده روی اکانت شخصی ) و ظرفیت کامل ( شامل همه ظرفیت ها برای کسنول های ps4 و ps5 ) ارائه میشود. این اکانت ها بسیار ارزان تر از ردیم کد ها ( گیفت کارت ) بوده اقتصادی ترین روش خرید Playstation Plus میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه