با خرید پلاس ظرفیتی میتوانیم از باندل های رایگان استفاده کنیم؟

مهم ترین مسئله و شاید پر طرفدار ترین موضوع برای خرید پلاس استفاده کردن از امکانات اشتراک پلاس می باشد که به ما کاربران شبکه پلی استیشن اجازه میدهد با تهیه اشتراک پلاس خدمات عالی را دریافت کنیم .

در این پست میخواهیم به شما پاسخ به سوالاتی که همیشه از ما می پرسید را بدهیم ؛ آیا با خرید پلاس ظرفیتی میتوانیم از باندل های رایگان ماننده ( باندل پلاس فورتنایت ، وارزون ، GTA یا .. ) استفاده کنیم ؟

به دلیل ظرفیتی بودن اکانت و به صرفه بودن اکانت پلاسی که به شما تحویل میدهیم شما نمیتوانیم از امکانات باندل های رایگانی که به مشترکین پلی استیشن پلاس ارائه می شود استفاده کنید ، با خرید پلاس قانونی توسط تیم پریمیوم پلاس شما فقط و فقط دسترسی به این امکانات پلاس دارید :
1 – استفاده کردن از بازی های ماه پلاس
2 – استفاده کردن از بازی های کالکشن پلی استیشن پلاس که فقط مخصوص ps5 می باشد .
3 – امکان استفاده از سرویس آنلاین پلاس ( در صورت خرید ظرفیت اکتیو ، پلاس بر روی کل کنسول شما اکتیو می شود و به شما اجازه میدهد در اکانت شخصی خود بازی های که برای بخش آنلاین نیاز به پلاس دارد را اجرا کنید ) توجه داشته باشید در ظرفیت نو اکتیو شما فقط در اکانت ارائه شده که توسط تیم ما ارسال شده میتوانید بازی کنید .
پست مربوطه را میتوانید دنبال کنید ” تفاوت خرید پلاس اکتیو یا نو اکتیو

همچنین به اطلاع شما میرسانیم با خرید پلاس ظرفیتی شما نمیتوانید بازی های ماه های قبلی که توسط اشتراک پلاس که به صورت کد و شخصی دریافت کرده ایید را اجرا یا قفل آن را باز کنید پس در خرید این نوع اشتراک پلاس حتما دقت فرمایید شما در صورت خرید اشتراک پلاس ظرفیتی فقط و فقط دسترسی به بازی های ماه جدید را دارید ..

اگر سوال بیشتری در مورد ” تفاوت خرید پلاس ظرفیتی با پلاس به صورت گیفت کارت ” این پست را حتما قبل از خرید مطالعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه